Selasa, Februari 03, 2009

....DEDICATES TO U....

السلام عليكم
Buat semua...


Saya bertemu dengan gambar ini..
saya hanya click "save image as" shj dahulu..
[utk membolehkan sy zOoM]
sebelum lihat secara jelas apa tulisan yg tercatat sebenarnya..





bila di dalam puisi "Sahabatku" ini..
ada bait2 kata dr si pemuisi menyatakan kpd sahabatnya agar menjadi..

Seorang lelaki yang beriman...
.....Yang Solatnya adalah Maruahnya....

ia suatu ayat yang menyentuh akal dan hati bg saya..
[gets inspired by that words.. InsyaAllah..]

Bagaimana pula pd pendapat antum...?


Buat saudari2 muslimat saya,
saya ingin
dedicatekan gambar ini buat antunna..



Dan buat saudara2 seMuslimin saya,
ini khas buat antum..



Moga Dia "mengetuk" pintu hati kita untuk
memuhasabah diri...
menilai diri kembali...
dan beriltizam dgn sungguh untuk memperbaiki diri..

Aminn

----------------------------------------------------------
Next Topic : Gambar2 My aDik-adik.... [di Perlis semasa DT09 (Desa Tercinta)]



Sy sgt suka gambar ini..

MasyaAllah..
this the awesome pose by Adam [in front] and Mamat [back]
sgt chumil ^_^

[diaorang posing sendiri...]


to sis zini : erm.. nampaknyaUdin ada pencabar utk tittle "paling chumil.." he2


...any shots, looks cute...
[That's the creation of God..
Totally perfect.. !!]



di belakang adalah sawah yang terbentang luas..
[sperti kata cik ina sblum ini..
disana...
"hijau, sejauh mata memandang.."


ini pula abg kpd Mamat..
:)


Mamat...
[kpd abg angkatnya yg sbenar...
iaitu abg Din..
maaflah sbb mempopularkan si Mamat ini..
iNa dan saya memang suka kacau dia.. :D ]



Sepak bola..
tp Tiang Gol nya mana Mamat.. ???
:p

--------------------------------------------

Moga Nikmat kedamaian ini
di hargai..
di hayati..
dan disyukuri..

dan tidak ditarik atas sebab
dosa2 yang berterusan kita lakukan..

Mohon maaf jika ada salah dan silap saya
sepanjang program Desa Tercinta 2009 berlangsung..
Tahniah kepada Komiti DT'09 ..


0 comments: