Rabu, Mei 27, 2009

Imtihan Ilmu Fardhu Kifayah...

Align Center

Alhamdulillah...

Syukur dan syukur..
Memang itu zikir yg tidak akan berhenti untuk kita ratibkan..
sebab hakikat diri..
Hamba..
Menerima...

Imtihan kali ini saya lalui dengan sedikit berbeza
berbanding dua imtihan di dua sem yang lalu..
2 sem lepas, saya mengambil keputusan untuk bersama rakan dirumahnya..
untuk study..

tp kali ini..


izinNya..
kak Nawwar,Kak Zini & saya..
berkongsi tempat study yang sama..
Alhamdulillah..
sangat seronok..
bila dtg je sindrom-down... :P
tgok yg lain study..
ngantuk cuba ditepis..
semangat semakin cuba disuntik
kali ini.. dgn dos yg lagi tinggi.. ^_^

hu3.. walau kdang2 tewas..


Disana...
tenang..
ceria....
bersama dengan adik2 yg ceria..
fatin,fatini,intan dan yang lain2 juga...

dan
dapat keizinananNya utk bgun stiap malam..

ia juga....
dengan semangat yg sama..

bila melihat yg lain bersemangat bersujud..
meratib rindu dan doa pada yg Esa..
Mohon keampunan dan pertolongan..
dan diri juga tak mahu terlepas..
tolak dan tepis
segala sisa2 kemalasan dan kemenggantukan..


InsyaAllah..

Moga agar ia istiqamah dan terus sedar dalam diri kami semua..

"
aminn..

--------------
Dari jauh..
pokok itu sy lihat dari rumah saya..

dan mungkin rezeki saya melihatnya dari sudut ini..
untuk 2 tahun sahaja..
walau dulu..
pada kali pertama masuk ke rumah itu..
tekad..
"nilah umah smpai habis degree.. :D"



1 comments:

:::cebisanhatiku::: berkata...

Salam..hai sahabat~
Tahniah kerana da habis imtihaN..
orang kat sini baru nak start..hoho..

beRsykuRlah denGan nikmat yang telah dikurniakan kepadamu olehNya yakni nikmat dapat bersama kawan2...
hargailah mereka sementara mereka masih di sisi....sebab kita xtahu apa yang kita dapat sebelum ia hilang dan kita xtahu apa yang kita hilang sebelum kita temui rite?...

Kerana saya di sini tidak punya kawan untuk study bersama dan bergurausenda hari-hari bersama.tapi saya bersyukuR sebab saya ada Allah lagi.
dan saya bersyukuR kerna saya pernah menikmati saat2 bahaGia itu bersama kamu dan rakan2 yang laiN...
Miss u all verY2 much~

wassalam~
^_-
(doaKan kami di sini ya)